sliten va namnet

Yes yes yes nu e jag helt jävla död. Börjar bli gammal helt klart. Orkar inte me så mycket XD Va på fest igår hos samma snubbe som jag va hos i onsdags. Trevligt, trevligt. Blev lite förvånad då typ halva min parallellklass kom in, men det va najs det me :) Träffa på Moas polare oxå :P Iaf väldigt många trevliga människor. Fast det va dåligt fördelat på tjejer o killar. Det va typ bara tjejer där :O

Iaf vid 3 typ stack vi hemåt mig o sov. Fick inte sova i min egen säng, det va lite bajsigt :( Somnade typ inte förrän halv 8 o va uppe tre timmar senare. Helt speedad. Det e nåt allvarligt fel på mig XD

Nu på eftermiddan så blev det fika me J.F o Paulina på Pallas. Satt där liite halvdöda o snackade. Mysigt =)

Nu ska jag fixa till mig, J.F o hennes family kommer närsomhelst o käkar middag hära.

Så jävla sajk vecka :O Liksom hej vad händer?? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback