shoooo

Gomorron eller nåt :D Sitter här lite halvdöd. J.L sover i min säng. Tror jag, lite svårt att avgöra XD

Så vad har hänt i mitt liv på sistone? I torsdags så va Madde här =) Första gången jag träffar henne på typ 1 ½ månad. Vi träffa J.F bakade kladdkaka o sen typ nån gång mitt i natten så mötte jag o Madde Erik o gick hem till Emil där Zacki o Emil redan va :) Trevlans trevlans. Efter att ha suttit hos Emil ett par timmar o snackat så drog jag o Madde oss hemåt o sov. Sen var det fredag(igår) Då mötte vi J.F o åkte in till stan där vi mötte Carro. Kollade runt lite i affärer, sen käka vi sen lunch o dorg hemåt. Jag o J.F gick direkt till J.L. Det e ju så långt emellan mig o J.L men ändå vi pallade inte lämna väskorna så de fick så fint stå inne i Jojjos rum. När vi kommer dit får vi reda på att det e fest i Mälarhöjden. Ett par timmar senare sitter vi på bussen mot Åkermyntan jag o Lager, där vi möter Sofie o sen åker tillbaka till Vby o vidare. Träffade Arses på bussen :D Snacka lite me honom innan vi drog. Sen tillslut kom vi fram Mälarhöjden (haha vet ni hur många stationer me t-banan det e eller? XD). Våran vanliga välkomskomitte Patrick och Joel kom o mötte oss när vi nästan gått vilse. Sen va kvällen ganska chill. Va inte så mycket folk hos snubben vi va hos. Kul iaf att träffa Patrick, Tyko, Krille och Joel igen :D

Klockan 5 på morronen va det dags för hemfärd :P O jag hatar nattbussar o t-banor just nu. Vi va hemma hos mig klockan 7 jag o Jojjo efter att ha sagt hejdå till Sofie uppe i Vby.

O helt ärligt skolan börjar på onsdag för min del. Jag inte orka. Verkligen inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback