o-o-o-otaggad

Första dagen i skolan. Party....O skoldagen va ju en riktig bra början på skolterminen. Först så har vi fått reda på helt olika information om var vi ska samlas så jag o J.F kommer inramlandes i klassrummet i sista minuten. Sen efter skolans jävla tabbar så har typ alla i 2an o 3an fått snacka me bitr. rektorn o så bara för att verkligen ingenting stämmer me våra val. Blev snabblunch för min o J.Fs del o sen kom vi försent till första lektion för i år. Yey. Efter den lektionen va det tack o lov foto A. Till fyra, vanligtvis kommer det vara fem. Jag säger bara. Bajsa! Tack o lov att det e foto iaf ;) Hade det varit typ historia hade jag dött.

O ettorna. Shit, hur ser de ut egentligen? :O De e typ i värsta emostilen eller fjortisstylen. Såg en tjej idag me minst 5 piercingar bara i underläppen. That was freaky XD Sen va det ju nåra som såg normala ut men iaf :P

Kommentarer
Postat av: sara

kom du på det först nu att det är fjortisar och emosar som dominerar? haha, du är ju helt onormal om du inte nåt av dem XD

får se hur mina ettor är imorrn^^

2008-08-20 @ 19:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback