NRJ in the park

Hola amigos :D

Det blev Nrj igår. Vi kom dit väldigt sent eftersom bussarna/tbanorna inte ville gå när vi ville att de skulle men iaf. Kom dit o hann se Lazee o Lady Gaga. Helt okej faktiskt. Efter det hamnade vi i Slussen på ett litet mysigt fik. Nattfika liksom.  =) Satt där me våra mumsiga kladdkakor o cookies o snacka. :) Såg på alla människor som gick förbi på väg till krogen. Fattar inte hur folk kan se det som kul, eller jaa iaf inte i Slussen XD Vi gick förbi ett ställe sen när vi skulle till tbanan o där stod folk bara som packade sillar me varsin drink o snacka. Wohoo vilket party liksom! XD Iaf efter att ha stannat vid en blingad papperskorg o fotat lite :P så hoppade vi på tuben vid Gamla stan. Fett mycket folk. Va lite sajk för Jojjo skulle ta ett kort på J.F och Sofie o när hon gör det e det en snubbe lite längre bort som börjar skrika att hon inte ska ta kort på honom. Jojjo ba va? Som tur så börjar ett par skåningar snacka me snubben o tar hans uppmärksamhet. Tur. Annnars hade nog min kamera varit slarvsylta just nu :(

Väl i Vbyhood så blev det en snabb sväng till Awet för min o tjejornas del. Awet e bäst :D Sen hem o sova. O idag har jag inte hunnit göra så mycket. Ska plugga lite nu o sen om ett par timmar ska jag kolla på bring it on me Jojjosarna :D

J.F sitter o kollar i tidningen:
J.F: Åh den här filmen Get Smart skulle jag vilja se.
Jonas: Det e nåt Johanna skulle behöva göra.

Var får min lillebrorsa allt ifrån? :O Jag känner mig riktigt sårad här XD

   
  

Höhö när vi vänta på Sofie i Vby hade vi lite fotosession (fem första bilderna)
Bild 1: Haha såhär ser ren lycka ut (Lager tyckte att det va skitkul att det såg ut som att J.Fs ögon typ tårades av lycka XD
Bild 2: Försöker se lessna ut
Bild 3: Typ svävar på rosa moln.  ( J.F skulle kunna bli skådespelerska ;P)
Bild 4: Ilska (jag ser mer ut att försöka stoppa en nysningen eller hostning :P)
Bild 5: Alla tre Johannorna på en o samma bild ;)
Bild 6: Den blingade papperskorgen me Sofie o Jojjo.
Bild 7: Sofie o Jojjo =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback