hål i tänderna, charmigt

Det blev inget springande. Varken jag eller Jojjo pallade så vi gick en promenad istället hehe ^^ Sen  träffade vi Jossan i Vby. Va på bokhandeln o sen tog vi en fika. Mitt i allt så ser vi Jossans kompis Liv gå förbi. Så vi bestämmer oss för att gå o se om vi träffar på henne igen. Dessvärre faila det försöket :P

Sen stack jag hem o käka middag o nu ska jag snart iväg o träffa Jojjo igen.

Saknar min bebi som e i Spanien nu :(

Helt ärligt har jag inte mått så här dåligt på väldigt länge. Men som sagt bara släppa det o fortsätta som vanligt. Ehe...

Kommentarer
Postat av: Jossan

For your information så träffade jag faktiskt henne på tunnelbananen sen (=

2008-08-04 @ 22:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback