haha liksom bara därför att

Okej vad e grejen me att jag idag typ träffat på människor som jag känner bara helt oplanerat o typ hamnat i situationer när jag måste snacka just när jag har en typ helt död röst. Träffade Lager igårkväll o hade ju såklart massor att berätta för henne eftersom hon varit borta från Sverige en hel vecka i härliga Spanien. Sen att min röst då va helt borta sket jag i o snackade typ hela natten. Sen idag va jag me Lager o hennes mamma i stan. Inne i stan så ser jag min klasskompis inne på PUB men jag smiter då lite listigt iväg eftersom jag inte vill att hon ska höra min hemska röst. Sen nu när jag, Lager o hennes mamma sitter o väntar på bussen så ser jag först Zacki o vinkar till honom. Sen kommer även Awet från ett annat håll o jag ba men okej jag kanske ska gå o hälsa på dem ändå. Så jag går o hälsar på dem med min ickenärvarande röst o sen säger jag snabbt hejdå o går tillbaka. Hade gärna stått o snacka längre, men som sagt me min jävla kraxröst så e det inte lika kul XD Fattar inte att Lager stått ut me det så länge XD
 foto: jag
Nej nu ska jag käka middag o sen ska jag över till Lager igen o ha filmkväll me henne, Sofie o Jenna tror jag =)

See yaa

Kommentarer
Postat av: Sofie

hihi va mys! Jag kommer senare!

pöss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback