grekiskt

Käkade grekiskt på restaurang me mi familia o mamis bästa vän ikväll eftersom pappa fyller år :) Kom in på en diskussion om födelsedagsamtal, vilka som ringer o inte ringer o blablabla. Vi kom in på att farfar inte hunnit ringa innan vi åkte o då tänkte jag ba men hallå det e chill då ringer ju farmor istället. Sen tändes ju lampan över huvet igen. Hur skulle min lilla farmor kunna ringa? Shit vad jag saknar henne : (

Imorron e det fett chillig dag. Sen börjar väl helvetet. O jag får inte gå i SM längre, nu heter min klass S2A istället för SM2A. Som ett gruskorn i sanden o pannkakor i himlen. Illa.


fin låt


Jag kommer sitta här om tio år o undra varför i helvete jag aldrig gjorde nåt åt det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

de här är ett av de finaste och bästa inläggen du skrivit blondie! tror jag i alla fall -har inte läst alla. eller så är det låten man bara vill gråta till som gör det så bra, jag vet inte...

vad heter låten btw?

puss! // GG


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback