goldfish memory

Idag hade jag bara en lektion. Så chilligt höhö. O min nya engelskalärare e typ bäst. För en gång skull har jag fått en engelskalärare som faktiskt kan engelska o vet hur man leder lektioner. Wohoo. Har nog aldrig snackat så mycket engelska på en lektion förut.

Våran klass blir förresten bara mindre o mindre. Fast det förvånar mig inte. Riddish kvalite sjönk typ swoosh sådär. De gör allt för att ettorna bara ska känna wow vilken skola. Vilken  besvikelse de kommer få sen XD Jag skulle seriöst byta om jag orkade gå i ettan en gång till o om jag visste vad jag skulle välja då. Inte precis så att jag vill byta till 2an i Hby om jag kunde :S

Aja nu ska jag försöka glömma dagens i-landsproblem. Försöker me morrondagens istället. Yey...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback