080808- grattis eller nåt

Igår va jag som sagt på eritreansk festival me Jojjo o hennes familj. Vi träffa Awet :D o jag fick hälsa på en eritreansk kändis också. Najs huh? =) Festivalen va helt okej, fast det regna vilket va lite synd. Nu har jag ett par vita skor i färgen gråbrun istället. Skorna jag skulle ha på släktträffen. Yes. O juste jag har blivit förkyld också. hehe

Det kraschade ett plan i Vinsta idag. Jag sov. O idag e det ju 080808. Men jag e besviken, det där vattenkriget börjar ju inte förrän nu vid 15.00. Han som sa till mig att det börja 08:08:08 ljög asså :O Sucker

Nu ska jag iaf packa. Orkar. Inte. Imorron ska jag umgås me 60-70 pers som jag typ inte har nåt gemensamt me förutom blodsband. Orkar. Inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback