festival

Igårkväll vare chillination hos JF. Vi gjorde ansiktsmasker o kolla film. Så hemskt att garva me ansiktsmask på XD Iaf så va det en ganska chill kväll. Eller jaa förutom att Erik o de andra grabbsen ringde helt plötsligt halv två på morronen. De saknade oss så mycket att de liksom bara måste ringa mitt i natten. Sen hur jag o Jojjo hade tålamodet att sitta o lyssna på när de sitter o langar telefon mellan varandra i två timmar? XD Imponerande asså av oss två... O msn oxå. Oj oj oj. Nej jag o Jojjo va iaf grymt besvikna över att vi inte blev inbjudna när de liksom saknade oss så mycket haha.

Ikväll ska jag hänga me Jojjo till en eritreansk festival. Blir nog kul :D

 Jag i augusti förra året. Hmmm

Imorron är det 080808. Det där vattenkriget börjar 080808 klockan 080808 eller nånting sånt där. Inte för att jag ska dit XD Stockholms dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback