fåtöljen

Idag va jag i stan me J.L, Jenna och Sofie. Blev lite shoppandes och timtals sittande på kafeet Fåtöljen. Fett mysigt :) Sen stack vi först förbi Jenna för att Jojjo skulle prova ett par vita jeans (som va det vi typ åkte in till stan från början för) som Jenna inte ville ha längre. Haha de där jävla jeansen krävde hjälp av tre pers innan de satt på XD

Sen stack vi hem till Jojjo, Sofie lämnade oss dock o drog hemåt. Vi andra tre käkade middag hos J.L o sen vare chillination hela kvällen =) Haha blev sminkad av Jojjo också. Hon har skills :) Nu ska jag försöka sova, hostar mig snurrig, men min röst låter inte helt cp längre iaf. Bara när jag öppnar munnen för att säga nåt :S

natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback