danscenter

Tjena :D
 Igår vare chillnation hemma hos mig med Jojjo.F, Carro o Madde =) Myspys. O idag va vi på Danscenter o kollade på modern jazz eftersom vi funtar på att börja på det (fett bra för tekniken) men gruppen körde lite för högt tempo för oss som inte kört det förut så vi får se hur det blir. :P Efter det drog vi hemåt o jag, J.F samt våra småbrorsor käkade middag på Donken. Nu ska jag iväg till NRJ me Jojjosarna o Sofie om ett tag tror jag. =) Får se om det e nåt värt att se. Men hemma orkar man inte sitta iaf :P

Nej nu ska jag fixa till mig, see yaa


Kommentarer
Postat av: Madeleine

hörde ni min reklam? det var ju faktiskt NRJ, ni var på! haha

2008-08-31 @ 11:24:40
Postat av: Jojo

Madeleine: Du det va en konsert vi va på, inte ett reklamjippo :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback