20 minuter

Min dag började riktigt bra XD Jag försov mig till 20 minuter innan min buss gick. Det va Jojjo som ringde o väckte mig XD Hade min brorsa dessutom inte varit hemma för att han varit sjuk, hade jag inte hört telefonen o sovit ett par timmar till haha. Så det blev hurry curry upp till Vby, träffa på Saman när jag klev av bussen :) Sen så vägrar den dumma tuben röra på sig o jag o Jojjo kommer försent ändå. Lyckat XD

Skoldagen va riktigt skön gjorde typ ingenting o slutade tidigt. Vet inte varför men jag har varit så glad hela dagen, asså verkligen glad över nada XD Åkte in till stan me Jojjo o Jossan o kollade runt lite där samt käka Brownie, me glass mmmmm ;) haha. Sen drog vi oss hemåt eftersom vi skulle "fika" me Lager jag o Jojjo. Men hon e så seg så hon kommer aldrig. Istället träffar vi på Awet o Zacki, snackar ett tag me dem o sen drar jag o J.F till Blackan för att överraska Lager. Vet ni hur många man känner igen som går i Blackan eller? På vägen från tuben till skolan hade vi träffat på 5 pers, bl.a Filip :P När vi kommer till skolan så träffar vi på ännu fler. Snacka lite snabbt me Roshna o sen såg vi Jakob o Peter oxå. Sen äntligen kom Lager o Sofie. =) Så vi åkte me dem till Vby igen o när vi kliver av på perrongen så e det nån som knackar på min rygg o det visar sig vara Paulina :D Så hon följer me mig o Jojjosarna på fika lite spontant så där =) Myys. Va lite fönstershopping i Vby också innan vi drog oss hemåt.

Ungefär såhär glad har jag känt mig idag XD Fast kanske inte me samma galna min :S XD
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

är du schizofren ? va du å fika med dig sj

självockså :P :O

2008-08-27 @ 10:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback