1 vecka kvar

Jag kommer ihåg i början av högstadiet. Jag skrev galet mycket dikter o texter. Riktig jävla deep shit. Sen vet jag inte vad som hände. Nu ser det ut såhär istället.

Sommaren 08 har jag:
... dykt med riktig utrustning i en pool
... åkt vattenskoter för första gången. Fett synd att jag inte hann testa på att köra
...vart på Gran Canaria me mi familia o J.Fs familj. Det va mys :)
...följt fotbolls-EM
...vart på Fjäderholmarna med Jojjosarna <3
...fikat alldeles för mycket
...stekt i solen
...varit på släktträff. Hade vi inte varit släkt? Då hade det varit illa...
...firat mina kompisar som fyllt år. Fast var e alla födelsedagsfesterna?
...vart på Grönan.
...träffat många söta pöjks XD
...festat ;D
...fascinerats av hur allting bara sa klick de senaste veckorna.
...failat totalt me att planera en välkomsfest för en viss person :P
...insett hur mycket jag saknar att inte träffa vissa av mina kompisar så ofta som jag skulle vilja
...fått nya vänner
...varit på min kusses student
...varit på eritreansk festival :)
... o typ massa, massa mer :D


    
to be continue....hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback