wiiie tha blogg is back

Höhöhö jag har saknat min lilla älskling( bloggen asså hahah) Käääännnnns härligt att den e tillbaka :)

Snabbresume av de senaste dagarna dårrå =) (som om nån annan än jag e intresserad av det men ändå hehe:D) Va som sagt hos Anna i lördags. Vi lyckades välja en film på typ fem minuter vilket måste vara rekord, iförsig brukar vi annars va typ 6-7 pers inne i videobutiken, kanske därför vi står där i en timme men ändå. Sen på söndan (hmm vafan gjorde jag på söndan) Kan ha varit så att jag träffade Jojjo, joo juste jag träffade båda Jojjosarna i olika omgångar typ :P Sen igår så började ju skolan =) Skitskum dag me tanke på att det va måndag efter lovet o alla sprang runt som galningar skinande av lycka. På en måndag. Men det e myyysigt :D Men det e oxå såå inte måndag. :) 
Bilder från i lördags =)
  
O så idag äre 1:a april. Lurade Awet hehe, tyvärr så lurade han mig oxå. Fett elakt XD Men nåt som va ännu elakare va att J.F lura mig. Förstörde faan hela min kväll igår XD O hon gjorde det bara för att jag sa att hon inte fick lura mig (människan driver redan med mig 365 dagar om året, så hon borde liksom nöja sig snart XD)

Va dans idag oxå :D Härligt :D men det lär bli kaos snart I promise you. Men, men kul ere :D Blev dans halva vägen hem nästan oxå :P O juste juste juste, träffade ju två hääärliga människor på t-banan idag :D Gabbi o Jenny :D Hann snacka ganska ganska länge me båda me tanke på att vi fick stå o vänta på att t-banan skulle starta(tog en 15-20 min innan den började åka) sen fick jag o Jojjo stå från Vby till Mariatorget, naajs or what? nooot  :( Kom försent till svenskan...men det va ganska skönt faktiskt :P fast lite synd om jossan =)

Naaj nu ska jag daaaansa vidare =)
sov sött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback