Valborg (jag älskar mig, ni älskar mig, jag hatar er...)

eyy yyo yo yo brooowwww(n chris) vad händer ikväll? 
just nu sitter vi och lyssnar på DMX-up in here...därav språket... :P meet me outside,meet me outside....nananan(8)

Idag hade treorna sin mösspåtagning, fett tråkigt att de slutar snart :( men men vi klarar oss :P
(hahah shit vad långt hår D fått xD, men det är så jävla hett så whatever xD)

ikväll blir det antagligen en snabbsväng förbi gläntan som gäller, vi skippar tanto.
vi funderar även på att dra till gott gott grillen yaoow , men kebaben är tydligen fett keff nu när de bytt ägare....det är bara bröd breee....

när de tänder....? 
När vi kommer såklart xD
  
image1105 
AAAhhhh kan man va hetare ?! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vilket bra inlägg ! you go girl ! (:

2008-04-30 @ 19:12:58
Postat av: Jojo

Tack jag vet ! (: puss

Postat av: Anonym

jag vet flera stycken som är så mkt hetare!!

till och med några av mina underbara kompisar ;) HAHA <3

2008-05-10 @ 22:38:42
URL: http://gloriousgirl.blogg.se/
Postat av: Jojo

Madde: Menar du de där 93orna nu eller? :O :P

<3

2008-05-10 @ 23:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback