sunny day

Idag har varit en så härlig chilldag i skolan, har typ inte gjort nånting eftersom det inte funnits nåt att göra =) Låg o solade ett bra tag i solen :D så najs. Sen efter skolan så stack jag o J.F hemåt och mötte Paula. Det blev ännu mer solande :) men jag kan ju inte precis säga att det blev nån förändring, jag e fortfarande lika blek :S

O juste idag har jag träffat på galet mycket härligt folk. Eller okej sett de flesta men ändå :) Först så träffade vi Paulina på vägen till skolan så vi åkte tillsammans me henne. :D Sen precis innan vi åkte så såg vi Zacki stå på perrongen. Sen nu i eftermiddags när jag, Paula och Jojjo va på väg hem från Vällingby så träffade vi på nåra människor vi "verkligen, verkligen saknat så mycket". Ingen kan förstå den lycka vi kände över att träffa dem hahaah :S XD

O nu hoppas jag alla mina kära läsare fortfarande e vakna efter det här intressanta inlägget. Om inte, visst vare en fin gonattsaga :P

Lite bilder från igår:
image1088

image1089

image1090

Vet ni förresten en sak jag har bestämt mig att jag ska lära mig innan jag dör. Jag ska lära mig fläta såna här vänskapsband eller vad det heter XD Jag ska lära mig XD

tomorrow e det badminton som gäller igen ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback