sunny day :D

O så härlig dag idag :D Har legat o glassat i solen hela förmiddan :D Så nu har jag blivit lite brun och fått lite skolarbete gjort oxå hehe :) Ska antagligen förtsätta me det senare om jag orkar =)

I fredags fyllde Sandy år så vi fira henne med en flaska cola och lite marshmallows. Snacka om party party :P  och igår träffade jag som sagt jossan o jojjo på dagen o sen på kvällen så chillades det galet hemma hos J.L. Va ute på en promenad runt midnatt oxå o vi trodde helt ärligt att vi skulle bli cuttade : ( Det där blodet på busshållsplatsen skrämmer mig :S O jag som trodde att det bara va ketchup...

O idag har jag varit uppe i Vby me mami oxå o letat efter bikini och ballerinaskor. Hittade typ nada :(

O jaa det här kändes ju verkligen som ett grymt värt inlägg :)

jag vet hur man har roligt :D
image1086


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback