sunday morning is when tha "söndagsångest" comes

okej egentligen borde jag inte sitta här o skriva nu men jag kan verkligen inte sova för jag har ångest över att vakna imorron för då e det verkligen plugga som gäller XD Så jag stannar nog uppe hela natten så slipper jag vakna imorron. Smart or what ; )

The kooks- naive 

Anna spelade nåra av deras låtar innan hon gick nu för ett litet tag sen. Gillar dem :D

I fredags va jag ju hos Paula på tjejmiddag me ett gäng människor :) Det va mys :) Kollade på American pie:band camp för typ 3:e eller 4:e gången. Skillat. Skulle nog skriva mer om kvällen om det inte va så att klockan nu e efter ett :) jag måste ju orka upp på måndag....

Sen idag(okej nu blir det igår men, men) så har jag träffat lite people. Först va jag i Vby me Lager(träffade Håkan inne på K:fem :D). Vi shoppade lite kläder fast vi egentligen inte borde nån av oss (ekonomi!) sen efter att ha köpt lite ben&jerrys, brownie, yummie :D så gick vi hem till Lager o sooolade. :) Helt plötsligt dök Moa oxå upp o sen typ tjugo minuter senare eller nåt så satt vi inne på Jojjos rum o då även med J.F och Paula me oss. Fråga mig inte hur det blev så men så blev det iaf =) Sen så drog J.F, Paula o jag ut på en promenad =) (jaa tänk om inte jag skriver det här, kommer ni själva komma ihåg vad ni gjorde den 5/4-08? hahaha :P) Sen så gick jag hem o käka o sen träffade jag Annapanna. Vi gick mil för att köpa grillkol o mashmallows. Det blev grillkol, skumbananer o svampar. Väl hemma hos mig så tände vi grillen o så kom Erik, Awet o tre andra snubbar som gått i Vbyskolan förbi. Fast de hade förväntat sig värsta festen typ :P O där sitter jag o Anna me våra grillade godisar. Party party :D Spontangrejer förstår ni hehe :) men sen skulle de dra vidare så det blev bara jag o anna igen, minus allt godis : (


O nu ska jag lägga mig I think :) Har verkligen ansträngt mig nu för att inte använda XD-gubbar i min text nu, har en(två)! Ni vet inte hur mycket det kliar i fingrarna, men va gör man inte efter att få höra att typ varenda människa som läser min blogg hatar mina kära små XD-gubbar :P Fast sorry så e det en engångsförteelse, de lär fortsätta dyka upp o förstöra för er moahahah :)

Om det e vackert väder imorron igen ska jag ut o fota me systemkameran igen ;D Me like it :) Juste Paulas kompis Anna som va me i fredags hade en likadan systemkamera som my family, naajs :)
 maten i fredags  jag ser längre ut än J.L XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback