skräckisar om natten

Igår såg vi som sagt på House of wax, The blair witch project o en film som hette 2.37(inte skräckfilm) House of wax va så jävla skabbig :S Den va inte direkt bra, mest bara jävligt äcklig. Sen så såg vi 2.37 och sen fick jag se på the blair witch project själv, eftersom de andra sov XD Jojjo vaknade typ mot slutet o såg det. Bästa delen att se i filmen? :P

Sen idag har jag vart me Jojjolainen i Vby. Hon skulle handla en present till sin syrra :) O sen va vi hemma hos henne o chillade lite. Käkade middag där oxå. Hennes mamma gör grymt god mat ; D  Sen va det upp till Vby igen o träffa J.F, Sandy och Sara. Blev fika på Vällinge-hus.

O nu e det dags att sova, borde egentligen sovit för länge sen. O jag borde pluggat oxå idag. O jag har inte gjort nåt av det. Skillat.

Sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback