okej nu börjar jag få ångest av att ha söndagsångest.

Hehe okej idag skulle jag egentligen pluggat hela dan :) Det e ju inte precis det jag gjort :P Först träffade jag Lager som berättade lite om sin kväll igår, sen stack jag upp till Vby o mötte J.F. Vi fikade o pluggade faktiskt oxå(så lite duktig har jag faktiskt varit) o just idag när jag känner mig otroligt ofräsch o sliten så träffar jag på människor jag känner :S XD Träffade Jenna o hennes pojkvän o innan dess så såg jag o J.F, Peter o Svante. Peter har jag inte sett sen avslutningen i nian, vet inte vem av oss som e lyckligast över det, han eller jag? XD

Nu ska jag gå o käka o sen fortsätta plugga...wiiiie

Anna i fredags, innan vi kom fram till Paula :P
image1070

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback