nystart? :P

Jordin Sparks- one step at a time




Asså idag har varit en såndär konstig dag. På grymt många vis XD För det första så har mitt humör gått som en berg-o-dalbana, ena stunden jätteglad o flummig, nästa grinig o på väg att slå ihjäl personen som öppnar munnen för att säga nåt. Sen hände det ju en sak som kanske inte va så konstig bara annorlunda. Ett bra annorlunda! Som jag tyvärr missa XD Men, men kommer väl fler chanser? =) Hoppas jag haha :P

Liksom helt plötsligt så går allt mot toppen typ. Ska nog inte tänka så egentligen för då kommer allt bara floppa(gör alltid det när jag tänker så) så....jag ska nog hålla tyst. Sluta tänka på det....Guuuud vad jag gillar att resonera med mig själv, känns verkligen givande XD

Nu ska jag iväg till dansen om nån timme oxå. Det blir dansa, dansa, dansa o sen ska jag hem igen och sova. För som alltid så e jag död :P Kanske borde fixa till den där artikeln också :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback