nya innestället :)

Asså så här mycket har jag nog aldrig åkt på blåa linjen under så kort tid. Nya innestället att hänga på höhö.

Idag hade vi som sagt bara nationella i engelska. Efter att ha gjort de som förresten säkert gick åt helvete så åkte jag, J.F, Madde och Carro in till stan o gick runt lite. Satt i Kungsan och käkade glass och glassade haha :P Såg lite människor som gick runt i studentmössor(grymt tidigt aight), längtar som faan till jag får ta studenten, fast grejen e att jag vettefan vad jag ska göra efter det XD Eftersom vi hade dans later så drog vi hem. Och för andra dagen i rad åkte vi blåa linjen. Jag lovar snart flyttar jag in där(hej ironi) =)

På dansen var jag grymt ofokuserad o vet inte riktigt varför. Jag kan dansen o trots det så sabbade jag det totalt. När Karro kom o kolla blev det inte bättre hahah XD

O juste glömde skriva en sak igår, jag såg Paulo Roberto igår morse. Fast jag börja bli ganska van vid att se kändisar nu hehe. Söder kryllar av dem :) På tal om Söder, fast ändå inte :P jag känner en människa som bor på Östermalm. Trodde aldrig i hela mitt liv att jag skulle göra det XD Fast Olivia e inte som jag tror att alla Östermalmare e tack o lov. (Vilket betyder att hon e normal! :D)Fast när hon berättar att hon måste sätta upp garderober för att hennes rum e så stort att det blir så mycket  yta, jaa då svider de lite i mitt hjärta.... Jag får inte ens in en garderob i mitt rum XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback