nu bloggar jag snart sönder bloggen

Idag har jag insett två saker som jag faktiskt inte riktigt trodde på. Den ena att det alltid bli bättre till slut. Den andra att jag alltid trott att jag varit en sån person som inte lägger märke till såna där pyttesmå saker hos människor, jag ser nog mest på människans personlighet i helhet typ :) Sen upptäckte jag typ igår att en yttepyttesak som en människa brukar göra. Det här är då inte en människa som precis tillhört mina närmaste om vi säger så men jag har ändå känt personen ganska länge. Att jag kunde komma ihåg att denna person gjorde denna yttepytte lilla sak kändes lite freaky...Det e officiellt, jag har nog blivit galen XD

Nu ska jag sova galet mycket. Hörde jag nån säga sovmorron tills 12.10 imorron? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback