not Sun(ny) day

Hehe har lyckats vända helt på dygnet nu i helgen. Jag riktigt längtar efter att vakna imorron :S XD

Igårkväll kom Sandy, Sara och J.L hit o kolla på film. Efter att Sandy och Sara hade gått hem så satt jag o Jojjo o snackade ett ganska bra tag till. Helt plötsligt var klockan tre så Jojjo stack hem för o sova. Själv hade jag typ piggnat till igen (somnade nästan under filmen) men la mig o sov ändå. Vaknade vid halv 1 idag och såg att jag fått sms från J.F. Följde me henne upp till Vby där vi fikade. Najsigt =) lite av en chock bara då en gammal klasskompis till mig stod i kassan :P

image1104

Nu ska jag fortsätta lyssna lite på Chris Brown. O göra spanskan...Om jag pallar :) Imorron e det skola igen. Tre dar sen lov yey =) O jag vet fortfarande inte vad jag ska göra på Valborg : / wihooo

E det förresten bara jag som tänkt på det här med när man säger "vem vet". Vad menar man då egentligen? Vadå "vem vet" lixom? Inte jag iaf :P O sen om man säger "vem vet" flera gånger om, visst låter det konstigt, orden tappar lixom poängen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback