nationella i engelska

kunde gått bättre.

Just nu vill jag verkligen inte tänka. Jag vill att allt skolarbete ska vara över så jag slipper tänka. Känns så mycket enklare då :)

Hade utvecklingsamtal idag. Grymt onödigt egentligen eftersom jag typ visste allt min mentor berätta men, men. J.F va snäll o stannade i skolan me mig o pluggade. Det blev inget Tullys men vi gick till PrisXtra (tha place to be elr nåt hahahah) o köpte lite mumsigt mellanmål eftersom ingen av oss käkat lunch pågrund av nationella-tiderna. Satt på en bänk o chillade ett tag, sola lite oxå hehe. Sen tillbaka till skolan där jag återigen skämde ut mig inför en viss person. Ibland känner jag mig så skillad att jag nästan inte vet var jag ska ta vägen för att jag e såååå jävla bra på det :D hahaha XD

O jag går inte alltid o snackar om att inte överleva och mörka hemligheter, varför måste du alltid dyka upp vid fel tidpunkt? XD

Den härliga kvaliten mobilkameror har....
image1078


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback