måndag

Kom på att kanske har jag glömt. För första gången har jag glömt nåt som e bra att jag glömmer det. Så när jag kom ihåg det idag kändes det så enkelt. Så lätt liksom. Snackade med en kompis på msn o den undrade hur jag mådde. Lika bra som alltid. Va inte helt seriös när jag svara först :P men insåg att det kanske stämmer. Jag mår bra nu, har aldrig mått bättre(?) kanske inte har allt men jag är nöjd =)

Idag som alla andra måndagar låg typ hela skolan pang boom död ungefär. Eller okej alla andra människor e ganska vakna, det e vi i Sm1a som sover oss igenom lektionerna :) Madde, Lina och Jossan va tillbaka från Spanien :D Partääj :D Förutom att Jossan o Madde berättade o España(hehe jag lyckades göra en såndär flagga över "n" skillat or what?) så hände det väl inte så mycket. Finns förresten grymt mycket ögongodis i skolan hehe :P (okej kalla mig inte pantad nu)

O juste på tal om spanskan. Clemencia kom på världens mest missanpassade namn på "H" (okej nu kommer väl hela riddish läsa det här o fatta vem jag menar o dampa loss på mig men hey jag har inte sagt nåt elakt :) så det så) "Kungen". Min fråga e, hur tänkte hon då? XD

image1077
Smile! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback