jag tror inte det sitter i hårfärgen :)

En sak jag insett sen jag färga mitt hår brunt va att helt plötsligt börjar nästan alla mina kompisar bete sig annorlunda XD De garvar åt mina skämt XD (som fortfarande e lika tråkiga som de va förut hahaha XD) de tycker att jag säger smarta saker(hallå det har jag alltid gjort :P) och de har inte kallat mig Blondie sen dagen jag färgade håret XD Jag e fortfarande exakt samma person, enda grejen e att mitt hår inte e blont längre utan brunt XD Mina kompisar e så smarta som tror att det sitter i hårfärgen men ni ska veta att jag tycker om er ändå :D <3

Nu ska jag städa mitt rum lite, blir mini-skräckfilmsmarathon ikväll me Sandy, J.F och Sara. Har hyrt The Blair witch project och House of wax. House of wax hyrde vi typ bara för att vi vill se Paris Hilton dö XD

  Haha typ anonyma klubben? :D

På tal om ingenting så kommer Jossan o Madde hem idag (om de inte redan har kommit hem?) Säkert galet solbrända båda två :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback