it's friday

hahaha jag e mer sliten än sliten just nu XD Har inte sovit på typ hela veckan nu men jag e glad ändå :D

Hade en grymt rolig idrottslektion idag XD Garvade nästan non-stop :P Jag gillar lekar =)

Sen slutade jag ju tiiidigt :D Jag o J.F käka i skolan o sen stack vi hem to Vby för att köpa till Paula ikväll. Gick en snabb promenad efter det. he-he. Nu sitter jag här, ska strax fixa håret. Aldrig att jag kommer orka ikväll XD Men jag vill inte stanna hemma så jaa :) Det e i såna här stunder jag önskar att jag gillade kaffe.... kanske ska ta en powernap på...15 minuter? XD innan jag börjar fixa till mig :P kanske borde sätta igång nu :)

Folk läser faktiskt den kursiverade texten så HEJ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback