hola

Idag va en ganska speciell dag på Riddish fjärdish. Det va förutom alla riddarfjärdare typ 20-30 spanjorer i skolan XD Som Jossan, Madde och Lina skulle ta hand om XD O det första Madde gör på morgonen då jag o J.F kommer e att presentera mig o J.F för de 5 spanjorerna som var där då med frasen, de här två kan snacka spanska. Hahaha kanske Jojjo men definitivt inte jag XD Sen på lunchrasten så fick vi hänga me alla dessa spanjorer som tog upp hela uppehållsrummet. Fattade typ inget av vad de sa, satt mest o garva åt dem istället XD O de skulle ta kort på allt oxå :O Går iförsig på ett mediagymnasie så varför klagar jag? :P Efter lunchen hade vi spanskalektion. Då hade Madde, Lina och Jossan lyckats "tappa bort" nästan alla spanjorerna. Skillat :P Spanskan va egentligen totalt onödig eftersom vi inte gjorde nåt. Sen kom ju människorna från St Eriks oxå så det va ganska fullt. O helt plötsligt så va lektionen slut o de försvunna spanjorerna återfunna. O nu e det nog dags för mig att pluggish. Usch

Typ ingen av spanjorerna kallades för sina riktiga namn, de hade istället fett udda smeknamn XD Som en snubbe kallades för Nacho :P
image1087

Nej men okej nu börjar intresseklubben lida av överbelastning hära

pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback