fridayyy


Hahah okej nu har jag nog gjort bort mig lite hära. Jag måste sluta vara så fördomsfull mot folk jag inte känner. Eller iaf inte skriva om det i bloggen om det nu e så. Nu får jag väl hoppas att människan inte tar så allvarligt på det jag skrivit. Den har antagligen inte ens läst det själv utan fått det återberättat av nån. För annars blir jag lite orolig över vilka människor som egentligen hittat min blogg XD Så om DU nu skulle läsa det här. Jag känner dig inte ens så jag e lessen att jag e fördomsfull!

Igårkväll va jag ute tillsammans med Lager och fotade lite me my little systemiskamera o kompaktkamera. Blev förhoppningsvis lite bra bilder, har inte kollat igenom dem så ordentligt.

Och today efter att ha varit ute på vääärldens äventyr i dansdelen av skolan och visat mina proffsiga badmintonskills så hade vi ingen datakunskap konstigt nog så vi slutade tidigare. Ska träffa Paula om ett tag o sen får vi se vad planerna för tonaaajt blir. Träffa Lager?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback