friday

Okej har nog inget att skriva om egentligen. Bara det att jag äääääälskar solen. I´m in lööööööve :P Så så så härligt med sol, hoppas det håller i sig till augusti :D Sen att det antagligen kommer vara fett mycket gräsbränder då men whatever. :)

Vet ni en sak jag kommit på. Sen början av förra sommaren har jag förändrats så mycket. Asså inte på det sättet jag e, men ändå så har jag lixom förändrats på nåt sätt, kan bara inte riktigt säga hur. Fast ett exempel e väl att jag känner medlidande för min typ värsta fiende. Jag skrämmer mig själv seriöst :O Kanske e så att jag håller på o bli mogen eller nånting...kanske....näää XD Okej tro inte att jag e någon känslokall jävel nu, men ni som känner mig, ni förstår hahaha <3

Nu ska jag ut o fixa till lite på framsidan. Kommer lite people o grillar snart <3 jag kör på spontanideer, sen ere ju kul om dem funkar oxå hahaha :P

Bild på mig o Carro från efter idrotten idag. C e söt på bilden :) Jag ser mest sajk ut. Kanske pågrund av den där stora svarta fläcken som helt plötsligt bara dök upp. Bara sådär från ingenstans kom den hehe :P
image1092
Hur kör man förresten badminton utan att hoppa runt? För jag lyckas inte. O det här med att ha ena benet framåt när man spelar. Saaajk. Blir så otroligt svårt att spela då man ska springa runt på det viset XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback