en spricka

Imorron blir tydligen en ganska chillpill dag :D Förutom det nationella provet i engelska så har jag exakt inga andra lektioner. Partääääj. Fast sen har jag ju tyvärr utvecklingssamtal vid klockan 4. Så det blir väl pluggfika på Tullys.

Tycker synd om min stackars spanskalärare som ramlat och fått en spricka i huvet :O Måste göra jävligt ont. Men jag e glad ändå =) För vi har ju ingen spanska imorron då. Slipper lyssna på "kungens" tråkiga skämt oxå :P Fast jag har insett, han e ganska schyst ändå :D 

O nu ska jag sätta igång me svenskan och texten på allvar....Hoppas jagXD


Juste måste ju berätta, hängde ju me Jojjo när hon skulle intervjua Ambra. Jag va duktig och tog lite bilder och lyssnade sen på intervjun :) Asså Ambra har typ världens coolaste stil och världens grymmaste personlighet. Inte svårt att beundra en sån människa som henne, hon var jävligt cool. Vi såg Joe från Bounce oxå hehe :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback