coca-cola

Okej jag har sovit cirkus 4 timmar inatt. Just nu känner jag mig precis lika pigg som jag gjorde igårkväll. O det efter att ha proppat i mig nästan en hel flaska cola och femtielva marshmallows. Lite svårt o sova då.

Fast det va det tyvärr inte för Lager :S XD Efter att Sandy, Sara, Paula och Jojjo gått hem så skulle jag över till J.L som va ensam hemma. Värstaaaa tvåmannapartyt va planerat :S XD Men hon hade somnat den jäveln : ( Så jag gick hem igen o försökte nå henne via telefon men det funka inte heller så jag gav till slut upp. Blev uppringd o bjuden till en fest jag inte kunde gå till eftersom jag inte våga gå själv för då hade jag säkert blivit cuttad på vägen (man vet aldrig vad man kan råka ut för efter det där blodet aka ketchupen på busshållsplatsen XD) så än en gång fett synd att Lager somnat. Men jag fick iaf lite sällskap sen. Jakob kom hit o vi kollade på filmen 8 mile med Eminem i huvudrollen XD Senaste jag såg den va jag väl typ 12 eller nåt. Det dåvarande Eminem-freaket J.L hade då precis fått filmen kommer jag ihåg :P Aja iaf efter att vi sett filmen så kunde jag inte sova. Gick helt enkelt inte. Kan "stolt" säga att jag typ varit uppe i 22 timmar i streck. Får nog chilla me sockret I think.
image1093
O idag har jag inte gjort så mkt. Förutom att vara jävligt populär hehe :D Har ramlat in sms hela tiden sen imorse typ, alla vill träffa mig :P Blev "frukost" med Lager och Jakob o sen upp till Vby för att fika me J.L. Träffade Jenna då oxå =) Sen så mötte jag Anna och vi gick runt lite inne på K:fem o kollade kläder :P Sen så mötte vi två J.F och gick till N-ängarna där vi satte oss o käka choklad o bara njöt :P

Vet ni förresten en sak, vår tv här uppe har pajat så vi köpte en ny idag. Den e så stor att jag får ont i ögonen av att kolla på den XD Hahahah nu ska jag leta reda på lite movies, it´s movietajm :)

Sötisar i solen :D
image1094


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback