chillgrill

Sitter nu hos lilla Lager o chillar. Hon pluggish matte och jag sitter vid datorn hehe =) Tänkte berätta lite om min dag idag :) Igår va det ju tisdag o jag kan ju inte precis säga att det hände så mycket då förutom att det var dans :D

Iaf imorse så började vi vid 8 höhö jippie =)Då hade vi data vilket seriöst får mig att vilja ta livet av mig XD Sen hade jag svenskaredovisning tillsammans med Jossan och Jojjo. Vilket gick bättre än vad det brukar för mig XD men jaa still not good :P O juste vi hade ett matteprov som gick bajs oxå :P

Sen efter skolan så stack jag, Madde och Jojjo hem till Madde och hoppade studsmatta :D Så häääärligt :D Sen stack vi till Fridhemsplan och ner till Rålis där massvis me mysiga people från vår klass/b-klassen va. :) Vi grilla korv och marshmallows (gissa vilka som kom på den smarta iden :P) o bara myste. Jag o Madde va ute på ett litet äventyr då vi åkte linbana och senare sjösatte Carros sko :P Medans vi var nere vid vattnet ramlade nästan jag i oxå :S Snacka om balans. XD


Sen på hemvägen va det nån olycka som hade hänt typ så t-banan va grymt mycket försenad och proppfull oxå så jag o J.F tog pendeln till Spånga istället och därifrån gick vi hem. Sen väl hemma så chillade vi lite o sen skulle jag följa me henne en bit på vägen o då träffade vi J.L. Så då hängde jag me henne hem o nu sitter jag här o skriver i min lilla bloggish samtidigt som hon springer runt som en jävla galning o fotar/ kollar på greys. Blodigt värre....Greys asså =)


Lite pics lägger jag in later när jag kommit hem, nu ska jag oxå kolla lite på greys :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback