bajsdata

Vem e så dum att de först sätter datakunskap på schemat för att sen ha matte direkt efter? Helt jävla puckat :S Håller på med excel nu :( bajs tråkigt. Eller okej jag gör inte så mycket för jag sitter mest här o dör av tristess. Excel e så tråkigt att det får mig att må illa så här tidigt på morron XD

Idag ska jag förresten följa me Jojjo när hon ska intervjua Ambra från Bounce. Fett coolt :D Ska agera fotografen förstår ni, det blir naajs :D

Okej nu ska jag nog tillbaka till excel :( Tackar Han däruppe(asså han som gör schemat uppe på 7:an, sitter på 6:an nu XD)  för att vi slutar 12.20 idag.

8.00-9.25: Datakunskap, excel
9.45(typ)-nån gång 10.50: Matte, där Madde för tillfället är otroligt glad över att hon inte ligger sist trots att hon varit i Spanien 1,5 vecka. Sist ligger jag XD Palla räkna matte
10.55(?)-12.20: Svenska, jobba med Medeltiden. Ska ha redovisning om Provensalks trubadurlyrik. Väldigt kul att redovisa om när jag inte ens kan uttala det haha XD

Nej nu måste jag verkligen förtsätta, vill oxå ha sovmorron nästa onsdag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback