bädmintån

E jag uppe i typ 4,5 timme till så har jag varit uppe i 24 timmar :S Kanske dags o sova snart.

Idag(okej igår) så va jag i skolan. En riktigt chill dag eftersom vi bara hade text och idrott. Kunde inte va me på idrotten så istället satt jag o garva åt alla människor medans de sprang runt o spelade badminton/pingis. :)

Sen efter att ha typ missat en superviktig chans under lunchen så åkte jag o J.F hem och drog lite här o där. Va i Spånga, at my place o sen upp till Vby igen, där vi träffade på Emmily och senare även Rebecca :) Sen efter att jag o lil-J :P kollat runt i Vby oxå så kom Angelica och Carrow o vi stack först o käka o sen hem till lil-J o kolla på film samt förtjocka oss på lite smått o gott. Sen nu för ett tag sen kom jag hem va över en snabb sväng hos J.L o snacka lite (eller okej jag snackade hon lyssna XD) o så nu sitter jag här o känner att jag verkligen borde sova. O att jag absolut inte borde blogga :S

    Hahaha jag o Carro posar loss ;) :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback