torsdag (igår I know)

Hahahaha torsdagen började så härligt, host inte, vi trodde att vi hade all tid i världen på oss jag o Jojjo men det slutade me att vi fick stressa in till stan. Uppe i Vby träffa vi på en tjej som tydligen gick i vår parallellklass. Lite pinsamt att hon kände igen Jojjo men ingen av oss kände igen henne :P Aja vi slapp iaf känna oss udda :P Vi tre åkte tillsammans in till T-centralen o jag säger bara att hade inte Karolina(tjejen vi träffade i Vby :P) varit me oss hade jag o Jojjo typ blivit tusen år sena. Väl inne i stan träffade vi på ännu mer Sm1bare som oxå var försenade :P alla i vår klass kom i tid antar jag haha.

Sen när vi va framme fick vi en karta o jag o Jojjo fick gå runt hela skiten själva eftersom alla andra i vår klass redan stuckit för tusen år sen. Vi kunde ju gått me Karolina o de andra SM1barna men asså jaa så bra känner vi dem inte än :P Vi gick o gick, svarade på lite frågor, tog lite kort o helt plötsligt när vi gått nästan 2/3 av vägen så ska jag vända mig om för att kolla om jag ser nån människa som vet var vi ska o gissa vem jag träffar på. Gabbe :D hahaha vi träffas alltid på sjukt skumma ställen, lixom när man typ inte förväntat sig att se nån man känner så kommer de helt plötsligt :P Det e typ så jag träffar Gabbe XD Men Gabbe o hennes kompis hjälpte oss iaf att hitta rätt väg, tackl vare Gabbes instinkter XD man ska alltid lita på dem då kommer man rätt I promise yaa XD Hugo från vår spanskagrupp o två av hans klasskompisar följde oxå efter oss då men de måste trott att vi försökte undvika dem me tanke på hur snabbt vi skyndade efter Gabbe o hennes kompis men aja det finns det inget att göra åt nu :P

När vi gått klart hela promenaden så åkte jag o Jojjo hem o köpte pizza på el pizzeria i närheten av mig. O jag lovar er jag ska aldrig mer i hela mitt liv säga att jag lovar att jag kommer att träffa på nån jag inte vill träffa på för det va faan det jag gjorde :S Har faan dampat på varenda liten småsak idag bara för att jag fortfarande e sur. Asså visst att han typ mobba mig i trean för att jag va en mes men asså att han tror att han e nåt nu för att han avbryter mig då jag säger nåt (hallååå hur patetisk får man bli erkänn bara att jag va på väg att vinna) det e ju faan sorgligt. O jaa jag ber om ursäkt för att ni behöver sitta o läsa såna här tråkiga saker, jag lovar imorron skriver jag mer om min resa till månen XD

Sen va jag, Sandy o Jojjo hemma hos mig på kvällen o såg heroes o nu har jag säkert glömt berätta tusen saker om igår men jag pallar helt enkelt inte XD o folket e nog mer intresserade av bilder än text. Just dt våra bullar blev härliga stenbullar moahaha XD helt mobbat.

 image547
Stenbulle hahah flerbilder kommer senare även babblande om idag hare gött nui måste jag skynda mig ska träffa Pula o Fez


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback