tiiisdag

Jaha, men va? Har jag typ missat nåt nu?.... : /

Idag har jag lekt paparazzi i skolan moahaha. Det va lite kuligt faktiskt. Fast lite tråkigt oxå för ingen ville va me på kort :S :P

På vägen till skolan idag så träffade vi på Veronika :) Vi satt o snackade så mycket så jag o Jojjo bestämde oss för att göra som alla andra människor o byta vid slussen istället :P Det e alltid lika kul att träffa på Vera på t-banan :D

Sen hände det väl inte så mycket i skolan, förutom att jag o Jojjo typ fastnade i en hiss igen, dte e trejde gången på två veckor o jag fattar inte att vi fortsätter åka hiss ändå XD

Some pics from today :)
 hahah Jx2 i en hiss. dubbeltrubbel :P
 our shoes^^
 hahaha  naaw va söta man få va då :P Angelica o Jossan :)
 Karro o Madde :)  Jossään blir paparazzad XD
 Det här va vad jag gjorde på vår svenskatimme XD
  haha :P

Nej nu ska jag gå o ta en värktablett eller nåt har sjukt ont i magen. O det där va jävligt intressant o veta jag vet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback