Spanien i maj nästa år maybe baby :P

Igår va jag som sagt i kyrkan me Jojjo. Träffade Paula o Emmily där oxå, men de skulle på nåt möte för de ska iväg till ett ställe jag inte kan uttala eller stava under höstlovet :P me kyrkan då. Så jag fick istället hänga me Jojjo o hennes kompisar Soffy o Cornelia. De va kuligt :) Jojjos kompis Martin va oxå me där ett tag. :) Vi testade massvis me olika glassdrinkar :D De va fett goda :D

Idag hade jag rörlig bild. Jag, Anna o Matilda spelade in sista delen av vår film. Vårt garnystan tog livet av sig, det va lite sorgligt faktiskt hahaha XD Vi skulle filma att den åkte nerför ett berg, men det slutade nästan me att Matilda halka ner, jag stod typ o blunda när hon klättrade runt däruppe, jag va orolig att hon skulle ramla ner o dö XD Men det gjorde hon inte som tur va :D

Vet ni en sak :D Jag o Jojjo o resten av våran spanskagrupp (det innebär att även H följer me :P) ska kanske till Spanien i maj nästa år :D Det skulle va fett kul, sen att jag typ redan håller på att få IG-varning i spanska typ, det e ju ett annat problem (a)

Träffade Awet uppe i Vby idag, det va kul  :D Vi snackade ett tag, innan vi träffade på Jojjo o hennes mamma :P Han går ju i ett gymnasium där de snackar engelska. Fett svårt jöö XD

Neej nu ska jag o packa ihop lite prylar, ska sova över hos Jojjo ^^

See yaa
image509

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback