som socker på en pizzaslice

Igår va det myskväll me girlsen :) Men annabanana, var e duu? Jag har inte kunna nå dig :´( 

Hahah vet ni hur roligt jag har me print screen knappen just nu. Har typ aldrig använt den förut men nu sitter jag o klickar o tar "kort" på allt som jag har uppe på datorn hahah va kul jag har det. Så rastlös man kan va asså XD Sen snackar jag me två apelsiner som heter Jojjo o Sandy just nu. Sandy har grymt stor fobi för svenska filmer XD o Jojjo har plattat håret. Intressant va XD Själv sitter jag o lyssnar på Youtube samtidigt. Lyssnar på S club 7. Vette faan varför XD Fick nåt ryck av att jag bara måste lyssna på dem. Nostalgitripp typ. Fast iförsig med tanke på att både BSB o Spice girls ska återförenas så kanske det e nåt undermedvetet tecken på att jag borde ta fram alla gamla minnen, saker igen. HAhah barbiedockor va e ni??? XD Usch vilken mardröm XD

Nu ska jag fortsätta me mina läxöör. Det e fett jobbigt att gå sammedia, man har fett många läxor jaao. Fast hahah tänk då på naturarna. XD

Don´t stop movin tralalala...nerd...dumdidumdaaa


Whyyyyyy måste han vara så snyyyyyggggg attt man döööör? XD



image506

la fotograf es moi XD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback