SM1A

Hahahah första dagen i ny klass. Kul, men fett läskigt XD Som det första jag gjorde va lixom att åka ända bort till Hägerstensåsen(ett ställe jag faan aldrig varit på förut o inte har nån aning om var det ligger XD) med fyra stycken(Sam, Anna, Madde och Matilda) jag aldrig snackat med XD Eller iförsig Anna har jag snackat lite me innan men annars så.. :P

Jag kanske inte ska nämna att vi åkte tillbaka till Hornstull sen o filmade allt där istället...hahah :P

Sen eftersom vi tog sååå lång tid på oss hade jag typ bara tio minuters lunchrast...mys va :S Sen hade jag psykologi o jag fattade typ inget av dt men iaf det löser sig hehe. Sen på spanskan så satt jag o Jojjo o var så glada :) O ni kan inte gissa varför moahahah ^^

Just det vet ni va som hände när vi( jag o J) kom till Vby idag. Vi hade varit inne på Hemköp o köpt Ben & Jerrys glass( vi kan säga att vi fira att jag börjat i hennes klass elr nåt lalala (a)hehe) så e vi på väg hem till Jojjo. Då kommer en tjej fram o frågar oss om vi vill komma bort till JC för att de tydligen har nån fotografering där. Hon gillade våra stilar o tyckte att vi va i rätt ålder för det o blablabla. Hon sa oxå man om man hade tur kunde få va me i deras katalog elr va fan det e de har :P När hon sa det där om att vi hade coola stilar började jag typ asgarva eftersom jag o Jojjo hade råkat klä oss nästan likadant idag XD Asså det e andra gången på en vecka som jag lyckats pricka in att jag har nästan likadana kläder som nån annan. Fett pinsamt :S hahaha

image498
kroatien :)
 


image501 göllungar <3

Tomorrow har jag idrott och sen foto. Foto två gånger på en vecka tack vare att jag bytte klass :D DEt betyder att jag kommer ha det sammanlagt typ sju timmar den här veckan hehe :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback