Shrek, Åsnan & skolfotot

Igår va jag, Sandy, Sara och Jojjo i Kista och såg Shrek 3 :D Den va fett braou :) Vi fyra va typ dem som skrattade högst i hela salongen hahahah  XD Efter vi sett filmen gick vi o käkade på food court. Asså det e ju fett många platser där o grymt mycket människor. Trots det hamnar vi nästan granne me tre killar som gick i samma skola som oss förut. En av de här killarna mobba mig när jag va yngre...fett elakt, men nu e han kortare än mig o så ful så det finns inte...moahhaha :P Okej lite elakt men asså ni vet faan inte vem jag snackar om så det e ingen fara :P

Sen åkte vi hemåt. Jag, Sandy o Sara va här ett litet tag sen drog de hem till sig o då så va jag så osmart så jag la mig typ tusen år senare o sov typ inget på hela natten sen va jag tvungen att gå upp för att duscha vid tjugo i sex eftersom jag hade skolfoto idag o då måste man ju va fiin. :S Fast faan vilken irriterande fotograf det va som tog korten. Han va grymt mycket försenad, trots det klagade han på oss hela tiden. Sen så va han fett elak mot mig oxå. Han kalla mig emo! (asså jag menar nu inte att det e fel på emos, men jag e lixom typ nästan så långt ifrån det man kan komma :P) Ni ska se kläderna jag hade på mig. Hahah emo vardå lixom :P O det va fett pinsamt för jag o Tobias.K va typ likadant klädda XD Bara det att hans tröja hade röd text istället för rosa hahah. Superpinsamt XD O just det jag kanske får en tvilling på skolfotot(o då menar jag inte Tobias). Den som gissar rätt får 200 kr som  pris...eller ja de kan få det jag har råd att ge bort..en 50-öring alltså :D

   
 de här hade jag på mig idag. Emo? helvete heller :S Hahah okej jag kanske inte ska vara så upprörd :P



Hahah varför forsätter jag hoppas?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback