på äventyr XD

Hahah idag har jag o Jojjo varit på äventyr :P

Vi hade håltimme från matten, kul att man får veta det innan oxå, kunde fått superlång sovmorron. Fast det var mer synd om MP1B (min förra klass) de hade håltimme från foto o fick sitta i fyra timmar utan att ha nåt o göra. XD stackarna haha Men jag o Jojjo bestämde oss som sagt för att ge oss ut på ett litet äventyr ^^ Vi funderade först ut vilka som har skolorna nära oss. Det blev ganska många men de enda som vi fick nåt svar av var Karro o Emil :P Fast jag tror inte Emil fatta att vi va på väg till skolan förrän vi var där o ringde efter honom XD Men iaf när vi kommer till Thorildsplan så tar vi första bästa ingång o går in. Vi hamnar typ i matsalen o har ingen jävla aning om var vi ska XD Vi träffar under den lilla tiden en kille som gick i vår skola som e 90:a, David, Franke(har ingen aning om vad han heter på riktigt XD) och Zoran. Alla tre verkade ju grymt glada över att se oss( eller inte... :P) Sen träffar vi på en kille som heter Simon som Jojjo typ känner, han va jättesnäll o visade oss vägen :D Vet ni förresten hur jävla stor den där skolan e? XD Vi skulle gått vilse om vi inte fick hjälp XD

Sen så hittade vi till slut Karro. Hon va inne o tog skolfoto. Tror att jag kan ha råkat förstöra första kortet där XD eftersom jag börja peka o vinka till henne när de stod där inne o hon ser värsta chockad ut o pekar tillbaka, faan va jag o Jojjo garva XD Det va jättekul att träffa Karro :D hälsa på Jamila oxå :) O just det innan vi träffade dem så hälsa vi på Annelie och Astrid oxå. :)Annelie gick i mitt innebandylag förut(eller jaa hon går väl där fortfarande, men jag har ju slutat för hundra år sen :P)

Sen när vi snackat me Karro ett tag så stack vi tillbaka till vår skola, vi "missade" vår mentorstid o så käkade vi lunch lite snabbt o sen så hade vi engelska vilket var vår enda lektion idag :P Sen skulle vi haft spanska oxå, men tack vare dansarna(haha) och Virag :) så fick vi håltimme. Virag ringde till vår spanskalärare o lyckades lura henne att hon hade gett hela gruppen ledigt. Så härlig dag idag haha :) Fast imorron har jag engelskaprov o dt e bläääääääää : (

O just det på vägen hem så träffade vi Emil :P Fast jag vet inte om han skämtade först när han gick förbi oss eller om han helt enkelt missa oss för jag satt typ o pratade jättehögt o ba jaa här kommer Emil, undrar om han ser oss snart, en, två, tre.... typ sådär men han upptäckte oss till slut :P

Vet ni förresten hur förvirrad jag blir när flera människor skrattar åt att jag säger nåt som de tycker e kul? XD Jag blir typ helt tyst o ba jaha? jag e inte van vid att det jag tycker e kul, tycker andra e kul oxå XD O jaa hur töntigt låter inte det där men jag e fett stolt XDimage533 
Hahah två år sen XD Ser ut som en jävla idiot hahhahaha XD eller möjligtvis som om jag leker wannabevapyr hahaXD
image534 
Hahah oxå två år sen (samma dag till o me) kommer ihåg att ingen av Moa eller Jojjo lyckades ta en bild på när vi va i luften, men jag lyckades me det på första försöket o neej jag skryter inte alls XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback