Ojski pojski

Hade så tråkigt imorse så jag satt mig o räknade hur många bilder jag tagit med min kamera sen jag fick den. Det va jävligt mycket att räkna XD o jag kom till slut fram till att jag hade hela 2365 bilder tagna XD på nio månader! Det e ju faan helt sjukt XD O då har jag ändå raderat flera bilder jöö o en månad borde egentligen räknas bort för då var kameran på lagning, iförsig använde jag vår gamla digitalkamera då vilket betyder att det finns ännu fler bilder egentligen. Oj oj oj. Nio månader e ju typ 270 dagar ungefär, tänk då på hur många jag tagit i genomsnitt per dag då. Fast det får nån annan räkna ut för nu har jag ont i huvet av all matte XD

Nu ska jag fixa mig iordning o dra till J.L sen, ska kanske in till stan o shoppa :P

image569

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback