Misslyckat

Igår va vi som sagt hos Paulina. Det va najs :) O inte lika trångt i soffan som förra gången XD fast det kanske va för att Emil vägrade sitta ner XD Då hade det blivit trångt :P Sen blev jag typ döv på högra örat...sen även på vänstra örat XD Jag o Jojjo hade även världens krig om hennes mobil hahahah. Fast jag vann (a) ....elr inte  XD Men det blev inga mål i matchen :( Jag lovar att det berodde på att jag kollade nästan hela tiden. För vanligtvis brukar det va så att varenda gång jag kollar bort så blir det mål eller så händer nånting :P

Sen efter att matchen va slut så fick killarna för sig att de skulle ut på promenad i en fucking jävla "regnstorm" Fett smart....not! Aja de fick väl göra som de ville :) Hoppas bara att de hade paraply me hehe

Hahaha det va så kul oxå när Paulina skulle öppna Pommacen. Hon lyckades få korken att flyga av i två delar (en träffade nästan emil hahaha )

Asså det va kul att träffa flera från gamla klassen. Jag har saknat er allihopa! :) Jag tycker vi borde träffas oftare XD (för min nya klass e typ helt...nej jag ska inte säga vad :/ ) Fast nästa gång så får nån annan fixa nåt. Det har ju bara varit Paulina eller jag som fixat sånt här :P Nästa gång  får typ ni killar fixa nåt :P....Eller Sara kanske...hehe :P

Lite bilder från igår. Det e bara o ta dem Awet XD
     

Nu ska Jojjo o jag gå o göra läxorna(suck) Sen så ska vi till Kista me Sara o Sandy. Kanske nåra fler oxå :D Ska se Shrek kanske :)

Kommentarer
Postat av: Pochi

Jaha, se jag missade inget speciellt & de va ingen som saknade mig så ingen skada skädd. Jag satt hemme & kollade på något mkt roligare moahahaha!

Postat av: jojo

sandy: asså det va faktiskt kul :D du missade faktiskt nåra saker så det så xD

2007-09-09 @ 13:23:07
URL: http://isprinsessan91.blogg.se
Postat av: awet

vad gjorde ni egentligen efter att vi killar drog?

2007-09-09 @ 17:21:08
Postat av: jojo

Awet: Vi drack oss fulla och elda upp hela Pullans hus... Nej vi kolla på en mysko film o snackade o saknade er hahah XD nej men :P

2007-09-09 @ 20:01:15
URL: http://isprinsessan91.blogg.se
Postat av: Anonym

hahah xD vadå vart försvann ni då ?

2007-09-09 @ 20:16:34
Postat av: Erik

haha

2007-09-09 @ 22:43:04
Postat av: emil

vi var hemma hos mig oo kolla på porrfilm:O
Erik, jag har fortfarande ont i baken:(

2007-09-10 @ 17:35:59
Postat av: awet

haha emil!!:D

2007-09-10 @ 17:36:41
Postat av: Jakan

Saknar dig redan erik tack för igår *blink*

2007-09-10 @ 18:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback