lördää

Blev lite ändrade planer, följde me J.F upp till Vby o handlade godis istället för att fota :P Sen när jag vi köpt oss godis att förtjocka oss med XD så ringer J.L o undrar om vi kan träffas. Så jag säger hejdå till J.F som skulle fortsätta me sina läxor : ( o träffar den andra Jojjo :P (asså när jag sitter här o skriver, det blir för mycket Jojjo asså XD) Jag o Jojjo.L gick typ runt hela världen för att hitta ett ställe att sitta på utan att det kom massvis me skrikande fjortisar...naaj, naaj nu blev det fel, jag menar ungar, fjortisarna kommer senare i berättelsen XD Men sen äntligen så hittade vi en bänk på vår gamla skola där det inte fanns en enda unge inom synhåll :P Där satt vi ett litet tag, snackade, lyssnade på musiko o tog kort :P Men efter bara ett litet tag så ser vi två stycken tjejer komma över skolgården. Min första tanke e lixom att jaha nu kommer två människor på 20 bast här tralala, men sen när de kommer närmare så ser jag att hahah de e ju typ så långt ifrån 20 år som man kan komma :P  Det va två tjejer som gick i samma skola som mig för typ tusen år sen, de är lixom 94:or o har tydligen blivit värsta fjortisarna. Jag tror att jag dör, världen kommer gå under XD alla håller ju faan på att bli platinablonda fjortisar me sockervaddshår o chokladgegga alias röd-utan-sol kräm och foundation. Snälla ta mig härifrån XD
 
Nej nu ska jag göra nåt bättre än att sitta här o skriva.

 hahha loser
 sötnöt <3
 
  J.L sa att jag såg ut som en tecknad fjortis på den här bilden, tack för den :S XD (det e blixtens fel XD)
 hahah XD
image528

jvligt mycket ego-pics I know XD men jaa va ska jag säga dt e min blogg ^^

sov inte gott nu utan sen o knarka inte skosnören :)
För att stjärnorna rör sig upp o ner. See yaa

Jag hatar att inte veta va du egentligen menar...

Kommentarer
Postat av: pochi

du dissade oss din bimbo! Vi ska ses i veckan annars kommer jag & hemsöker dig i dina drömmar!

2007-09-23 @ 19:21:50
Postat av: jojo

Pochi: hahah kommer sova me ögonen öppna hehe XD nej men vi måste ses :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback