Löördaah

Hahah seriöst jag lägger mig ner på marken o dör av garv XD Såg en bild på pa när Elkontakten och TT försöker leka coola. Fy faan va jag garva hahahha XD Det såg så jävla töntigt ut (asså sorry elkontakten men du umgås me fel människor helt enkelt XD)

Va i Skärholmens centrum idag me mami o pappa. Köpte en ny mascara, typ nåt sminktestkit och en kofta. Nice^^ Centrumet va megastort :O fast jag hitta ändå inte så mycket, men det håller på att göra om där så det kanske e därför (a)

image480
Charlies änglar <3 :P

    
 

Hahah jag äääälskar mina rosa vans. XD Jag har upptäckt hur jävla många bilder jag har på dem oxå XD

Kommentarer
Postat av: Pochi

Trevligt att se era fötter XD

Postat av: jojo

Pochi: HAhahah hehehe hihihih :P

2007-09-08 @ 18:44:06
URL: http://isprinsessan91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback