Jag fattar bada, naaj naaj jag menar nada :)

The lemonheads=citronhuvudena. E det typ sura människor eller? XD

Asså hahah jag gjorde bort mig grymt mycket idag på dansen XD Eftersom jag inte kunna vara me på de två tidigare lektionerna så va jag ju lite efter...eller jaa, mkt efter hahaha. Sen blev det ännu värre när Karro kom. Hon dansar ju gruppen efter oss så typ hela hennes grupp satt där o kolla på ossXD O de e ju lixom proffsdiscodansare(okej vi dansar juu hiphop, men anyway) Såå jaa jag typ dog lite där men jag tror iaf inte Karro garva åt mig :) I hope.

Imorron ska jag försöka ta mig upp till körkan o träffa lite människor där, asså jag e inte precis överreligös eller nåt, det e inte därför jag vill upp til kyrkan utan det e för att jag vill träffa alla små gullungar där :)

image508

HAhaha så här såg vi typ ut idag jag, Jojjo, Madde, Josefine, Karro o Angelica. O så här brukar typ jag o mitt lilla gäng alltid se ut XD Väldigt najs XD O trots det så går vi inte på droger. :)

Just det vet ni att jag fick redo på att skolan min lillebrorsa går i e värsta ghettoskolan. Asså jag visste det sen innan men jag visste inte att det va den skolan han börjat i XD

Just det överskriften e lite av ett citat från Jojjo :) Hon skulle säga igår att hon fattade nada av spanskan men säger istället att hon fattar bada. :)

Hahah jaa ännu ett riktigt onödigt blogginlägg :) men vad skulle jag annars skaffa en blogg för? Jag lever för att skriva sån hära konstig skit XD

gonattii


socker


Kommentarer
Postat av: Pochi

Haha, samma här. Jag har bara inget att göra så jag snackar om mitt patetiska liv istället. Men de är kul att läsa folk man känners tankar & reflektioner. Jag måste sluta me de konstiga orden min skola sätter i mitt huvud XD Snar börjar jag väl säga "erindra" istället föt minnas XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback