Haha men seriöööst.....

Hahahah jag o Jojjo har ärligt talat hittat världens hetaste kille i vår skola...Problemet e bara att det har resten av alla tjejerna i vår årskurs oxå gjort XD

Asså det här har varit vääärldens längsta dag känns det som. Jag gick till klockan fyra idag. ZZZzzzz. O eftersom jag typ inte ätit nåt idag e jag fett sur o grinig. Thats bad :S Just nu skulle jag inte tveka på att hoppa från en bro, fast jag skulle lätt ångra mig så fort jag tagit steget XD eftersom jag bara känner mig död idag XD Men samtidigt jag klarar inte av att vara deppig eller så. Jag har typ fobi för att vara lessen en längre tid. Asså andra e rädda för till exempel spindlar eller ormar, jag är rädd för att vara deppig o ensam. Hur sjuk fobi e inte det XD

Hahaha jag o Jojjo såg världens biggaste Ipod idag på väg till idrotten moahahah XD

Det finns inget bättre än fototimmarna :) fast jag måste bli bättre på att fota me systemkameran (a)

 image503

Hahah palla me att bara gå runt o försöka tolka tecken på att gillar han mig/gillar han mig inte. Från o me nu tänker jag istället kolla på hans pupiller. Blir de stora då han kollar på mig då gillar han mig. Blir de däremot sååå sååå små då e det bäst att lägga benen på ryggen o dra. För då e det mördarblicken o jag, jag vill inte döö XD Tänk va saker man kan lära sig på fotolektionerna XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback